Nasılsınız? “İyi Değilim Çünkü…”
Nasılsınız? “İyi Değilim Çünkü…” Bu soruya gönül rahatlığıyla “iyiyim” diyemiyorum. Çünkü görüyorum, duyuyorum, yaşıyorum… Emeklilerimizin hak ettiği hayatı yaşayamadığı, annelerin çocuklarını okula gönderirken elleri boş döndüğü bir ülkede iyi olamıyorum. Öğrencilerin bilgiye
0
142
25 Eylül 2025
DEVAMI