Parklarda Oturup Yiyip İçtikten Sonra Ardından Temizlemeyenlere Çağrı
Parklarda Oturup Yiyip İçtikten Sonra Ardından Temizlemeyenlere Çağrı Bu parklar; gençlerin, emeklilerin, çocukların ve ailelerin ortak yaşam alanlarıdır. Oturup yediniz, içtiniz, dinlendiniz… Ne güzel! Ama giderken çöplerinizi çöp kutusuna atsaydınız, ne kötü
0
182
7 Temmuz 2025
DEVAMI