
Sayın Bakırköy Belediye Başkanım,
Bu yaz mevsiminde parklarımızın bakımına biraz daha özen gösterilmesinin, mahalle sakinlerinin yaşam kalitesine önemli katkılar sağlayacağına inanıyorum.
Parklarımızda görev yapan ekipler düzenli olarak çim ve ot biçme çalışmaları yapmaktadır. Ancak biçilen otların toplanmaması nedeniyle güneş altında kuruyarak sarardığı ve yeşil alanlara zarar verdiği görülmektedir. Bu durum hem kötü bir görüntü oluşturmakta hem de parkların bakımsız görünmesine neden olmaktadır. Vatandaşlar da bu görüntüler karşısında belediyenin görevini tam olarak yerine getirmediğini düşünmektedir.

Bu nedenle ekiplerinize aşağıdaki konularda gerekli uyarıların yapılmasını rica ediyorum:
Düzenli bakım yapılan parklar hem daha güzel görünür hem de vatandaşlar tarafından daha verimli kullanılır.
Ayrıca parklarda yaşayan sokak hayvanları için bırakılan su kaplarının her gün temizlenmesi ve sularının yenilenmesi büyük önem taşımaktadır. Bunun yanında vatandaşların, parklara bayat ekmek bırakılmasının çevre ve halk sağlığı açısından oluşturabileceği olumsuzluklar konusunda bilinçlendirilmesi de faydalı olacaktır.
Daha yeşil, daha temiz ve daha yaşanabilir bir Bakırköy dileğiyle, çalışmalarınızda başarılar diler, saygılarımı sunarım.
Bakırköy’den Haber Gazete
Tüm Hakları Saklıdır © 2021 Bakırköyden Haber Bakırköy Haber
Bir Yorum Bırak